7.5.11

Czekam na przyszłość

Jako jednostka wybitnie leniwa nie mogę się doczekać przyszłości. Owszem, cyfrowa teraźniejszość nie jest zła, dorobiłam się już nawet pierwszych złych nawyków do zwalczania (nie, nie mam na myśli uzależnienia od informacji, na nie cierpiałam już w czasach analogowych. Ale zdarzyło mi się ostatnio, o zgrozo, sprawdzić mail w telefonie podczas rozmowy ze znajomą. Ależ mi głupio. Przepraszam. To się więcej nie powtórzy, wdrożyłam już program odwykowy), ale jest jeszcze dużo do zrobienia.

Na przykład kino - czy kino naprawdę wciąż jeszcze musi być budynkiem gdzieś daleko od mojego domu (dla ułatwienia - dwa przystanki metrem to też daleko)? W dodatku czynnym w idiotycznych godzinach, czyli takich, kiedy pracuję? Marzę o tym, by kino zamieszkało w moim komputerze - bardzo chętnie zapłacę za bilet, żeby móc obejrzeć film o dowolnej porze dnia lub nocy. Kino budynkowe zaś posłużyłoby jeszcze od czasu do czasu przy różnych superprodukcjach, tych czy innych Awatarach, gdzie duży ekran coś jeszcze daje.

Czy to różnica cywilizacyjna, ta sama, która sprawia, że różne Apple olewają mój kraj z góry na dół i przez to nie mogę kupić muzyki bez CD, choćbym nie wiem jak chciała? Czy to ona sprawia, że biletu do kina on-line również nie mogę kupić? Zaczyna się Planete Doc Review. Fantastycznie. Bardzo bym chciała obejrzeć niejedne z tych filmów. I co z tego? Urlop mam już zarezerwowany na wyprawę w góry i w związku z tym z festiwalem mogę się uprzejmie pożegnać, licząc na ochłapy, czyli kilka filmów, które pojawią się na DVD i jeden lub dwa, które być może "wejdą do dystrybucji" - czyli jedno lub dwa kina będzie je wyświetlać przez jeden lub dwa dni.

Halo! Jest tam kto? Bardzo proszę rozważyć, czy nie dałoby się wprowadzić kina on-line. Nie jestem wrogiem kin jako takich - jak nie dystrybutorzy, to może niech one właśnie wprowadzą taką opcję? Ja się chętnie zaloguję na stronę takiej np. Kinoteki i obejrzę film z jej repertuaru.

Nie ma się co bać piratów - oni i tak bardzo dobrze sobie poradzą, dokładnie tak, jak teraz.

Brak komentarzy: